Skip to main content

Vragen

“Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?”

Op werkdagen voor 15.00 uur bestelt is de volgende dag in huis (mits het gekozen product op voorraad is).

“Wat is de levertijd als mijn gekozen product niet op voorraad is?”

Levertijd is dan 1 tot maximaal 2 weken. Mocht het onverhoopt langer duren dan zorgen wij dat je op de hoogte bent.

“Betaal ik bij jullie verzendkosten?”

Binnen NL betaal je bij ons geen verzendkosten. Buiten NL vragen wij een kleine bijdrage.

“Mag ik het product passen bij mijn hond?”

Ja, dit mag zeker. Bij Dogtrail vinden wij het belangrijk dat het product goed past bij je hond om ongemak en schade te voorkomen. Het product moet wel netjes en schoon blijven en in de originele verpakking retour gezonden worden

“Hoe kan ik mijn aankoop ruilen of retourneren?”

Als je een product wilt ruilen of retourneren kun je binnen het zichttermijn van 14 dagen contact opnemen met info@dogtrail.nl. Vermeld uw bestelnummer en de reden van ruilen of retourneren en wij zullen je zo spoedig mogelijk helpen.

“Wat als mijn zichttermijn al is verlopen?”

Neem dan even contact met ons op via het contactformulier. Wij proberen je dan zo goed mogelijk te helpen.

“Kan ik de producten kosteloos retour sturen?”

Helaas kunnen wij je retourkosten niet vergoeden en zijn deze voor je eigen rekening.

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact op via onderstaande button.

Contact